Nově otevíráme Hudební kroužek Beruška

29.05.2017 09:16

Naše kolegyně  Mirka dne 12.6.2017 otevírá Hudební kroužek Beruška pro malé i velké!

 

Mirka se představuje:

Absolvovala jsem Střední hudební školu “Isidor Bajić” Novi Sad (Srbsko), Hudební Akademii ( odd. dechových nástrojů žesťových – lesní roh, Novi Sad), JAMU v Brně, Hudební terapii v Olomouci a dále jsem působila v Sarajevské filharmonii. Byla jsem majitelkou, ředitelkou ve vlastní hudební škole pro děti do 12 let. Nyní vyučuji hru na klavír, na flétnu, vedu hudební kroužky a jsem lektorkou Muzikoterapie. Hraji v různých orchestrech v Praze a jsem manažerka svého Dechového kvinteta.

S radostí provázím děti při jejich prvních krůčcích k hudbě !

 Hudební kroužek „ BERUŠKA”.

Co Vaše děti čeká?

Nové písničky, rytmické hry, hra na hudební nástroje (flétnu, klávesy) a pohybové hry spojené s poslechem hudby. Zkrátka 2 hodiny skvělé hudební zábavy pro Vaše malé muzikanty

Kroužek je vhodný pro děti od 3 do 7 let bez doprovodu rodičů

Lektorka:  Mirka

Cena: 200 Kč

Přihlašování na: hudebnikrouzek.beruska@gmail.com

Těšíme se na Vás!